The but(t) girl

Legyen Ön is milliárdos!

2019. március 28. - The but(t) girl

  • Hogy szólíthatom?
  • Lölő, ha kérhetném.
  • Rendben, Lölő; mivel foglalkozik?
  • Gázos ügyekkel.
  • Ez nagyon rejtélyesen hangzik, kifejtené nekünk egy kicsit bővebben?
  • Próbálok boldogulni és gyarapodni, mint mindenki más.
  • Ez továbbra is kicsit ködös nekem, de legyen. Mi a hobbija, mivel foglalkozik szívesen szabadidejében?
  • Csodálom Elvis munkásságát, kedvencem a Love me tender című örökzöld.
  • Tehát a Király az idolja. Magam is irigykedve figyelem a régi felvételeken az utánozhatatlan mozgását. Nos, nincs más hátra akkor, mint hogy azt kívánjam: legyen Ön is milliomos!
  • Már az vagyok.
  • Akkor miért jelentkezett a műsorba, ha megkérdezhetem?
  • A jóból sosem elég, Gundel úr.
  • Értem... De mégis, miért nem hagyja meg a lehetőséget másoknak, hogy a tájékozottságukkal és tudásukkal egy kis mellékesre tegyenek szert?
  • Ismeri azt a mondást, hogy az erősebb kutya b*szik?
  • Egyszer talán még kvízkérdés is lesz a műsorunkban: melyik emlős domináns egyede párzik a szólás szerint... Akkor vágjunk bele, jön az els... Elnézést, úgy látszik valami nincs rendben a számítógépünkkel...
  • Minden a legnagyobb rendben van vele, Gundel Úr.
  • Az lehetetlen! Egyből az 50 milliós kérdést mutatja.
  • Lendüljünk ezen túl, én azt javaslom. Így mindenki jobban jár.
  • Legfőképp Ön, ugyebár... A kérdés tehát így hangzik: az alábbiak közül melyik a gázórák plombájának egyetlen, hatóságilag elfogadott állapota? A) sérült, B) megbuherált, C) sértetlen, vagy D) hiányzó. Ez nevetséges!
  • Ne minősítsük a kérdést, ez nem professzionális. Én amondó vagyok, hogy jelöljük meg a B-t. B, mint mediaBirodalom.
  • Parancsol?
  • Úgy látom a boldog tudatlanság hatja át a stúdiót.
  • Egyre kevésbé értem, mi zajlik itt, de megjelöljük a B-t… A válasz helyes. Jó, most azonnal álljunk le a felvétellel. Ki maga valójában?
  • A magyar Elvis, Gundel Úr.

A bejegyzés trackback címe:

https://thebuttgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr6314721335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása