The but(t) girl

12 pont

avagy mit kíván a magyar nemzet

2018. december 17. - The but(t) girl

 

  1. Ne nézzetek teljesen retardáltnak minket. Köcsögök.
  2. Az esetlegesen kissé mégis retardáltak manipulálásának abbahagyását.
  3. A korrupció visszaszorítását, mert a megszüntetését nincs pofánk követelni.
  4. Egy kis emberséget, az Istenért. Hogy melyik Isten, az mindegy.
  5. Sajtószabadságot. Ezt tényleg ennyiszer szájba kell rágni?
  6. Felelős minisztériumot. Mert még mindig itt tartunk bazmeg.
  7. Jól fizetett egészségügyiseket, vendéglátósokat és földi halandókat. Kösz.
  8. Kevesebb nádfedeles kunyhót és dakota közmondást a parlamentben. If you know what I mean.
  9. Unio.
  10. A celebgázszerelők helyett a környezetvédelem hype-olását.
  11. Nem csak kirakatfékeket és -egyensúlyokat, bár valószínűleg ezzel elvetettük a sulykot.
  12. Bort, búzát, békességet, bkormányváltást.

A bejegyzés trackback címe:

https://thebuttgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr9814495924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plumper_ 2018.12.18. 09:00:55

elszámoltatást, felelősök és a strómanok megbüntetését, a nemzeti vagyon visszavételét

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 09:23:38

Tessék választást nyerni, ennyi az egész, s ne törpe kisebbségként követelőzni...

Hamihami 2018.12.18. 09:31:18

@maxval balcán bircaman: talan most mar jo az irany. Orbanek bealdoztak ezt a sajat hazi birosaguk felallitasa erdekeben, ok is tudjak, hogy most mar a bortont/emigraciot kockaztatjak azzal, ha a birosagok nincsenek teljes kontrol alatt. Most majd nagyjabol ujra kell kezdeni az ellenzekiek lefizeteset es a szalamitaktikat. Csak remelni tudom, hogy ez alkalommal marad valami a nagy osszeborulasbol. Kicsit azert sajnalom, hogy a fiam magyar allampolgarsagat kulon egy konzulatuson kell inteznunk, de jelen allas szerint jobb ez igy.

Kivlov 2018.12.18. 09:40:31

@maxval balcán bircaman:
Ez a lényeg, nincs itt semmi látnivaló...

énisfélek 2018.12.18. 09:50:22

Érdekelne, hogy hol voltak az igazság és erkölcs mai bajnokai akkor, amikor épült a síksági viadukt öt futballstadionnyi felárral,, a négyes metró húsz futballstadionnyi felárral, valamint a bolyhó legdrágább autópályái?

ZX 2018.12.18. 09:55:11

@énisfélek: Pont itt. Utoljára az óvodában volt divat, hogy de a Pistike is ezt csinálta. Ha azokat a faszokat elzavartuk (miért nem ülnek börtönben?) akkor ezeket a faszokat miért nem?

TheSaurus 2018.12.18. 09:57:26

@maxval balcán bircaman: Forradalmat nyerni se rossz. NEM fülkeforradalomra gondolok, hanem olyanra, ami után Tudjukki és (tettes)társai nem a "legnagyobb ellenzéki párt" szerepében gőzölögnek, hanem a fegyházban.

Jon Bovi 2018.12.18. 10:05:56

Uniót Erdéllyel! If you know what I mean

nemecsekerno_007 2018.12.18. 10:17:28

@ZX: Tudod ez olyan a többségnek, hogy régen az Apró-klán gazdagodott, most meg Mészáros Lölö. Oszt?!

ZX 2018.12.18. 10:21:48

@nemecsekerno_007: Pont leszarom, fel kell kötni mindegyiket azt kész.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 10:39:10

@Hamihami:

A közigazgatási bíróság sok országban KÜLÖN bírósági rendszer. Ezzel az erővel az AB-t is kritizálatnád, hogy minek külön bíróság az alkotmánybíráskodásra.

megvagyhadnagy 2018.12.18. 10:40:58

WTF?
Ennyire végtelenül primitív poszttal is nyitóoldalra lehet kerülni? Ennél nincs nagyon lejjebb. Kb. óvodás színvonal.
"Bort, búzát, békességet, bkormányváltást." ???????????????????? Áhhhh.....egyszerűen SZÁNALMAS!
Még egyszer:
MI EZ?

2018.12.18. 10:42:25

Nyugi Birca, a fejünk fölött most rendezem le ennek a köcsög bandának a segítőit. Az sem baj, ha nem hiszel ebben, mert akkor te lehetsz a tudományos megfigyelés alapja, ha hirtelen megváltozik minden veled.

ZX 2018.12.18. 10:42:43

@megvagyhadnagy: Gondolom azért íródott ilyen egyszerű nyelven, hogy a magadfajta agyhalott fidesznyikek is megértsék.

Ma Baker 2018.12.18. 10:44:30

A választók többsége meg a jelenlegi rendszer fennmaradását követeli.
Nem kér az "Isteneitekből", nem kér a fékek és ellensúlyok maszlagból.
A jelenlegi kormány erősen dolgozik rajta, hogy az egészségügyben megfelelő bérek legyenek és pl a vendéglátós áfacsökkentés sem azért volt, hogy olcsóbb legyen a presszókávé.
Téma lezárva...

Arról meg nem tehetünk, hogy felülreprezentáltak közöttetek a hétköznapi élettől elrugaszkodott retardáltak. Tudod, minden viccnek és előítéletnek a fele igaz, lehet magatokba kéne néznetek.

Homyak 2018.12.18. 10:53:02

@maxval balcán bircaman:

"Tessék választást nyerni, ennyi az egész, s ne törpe kisebbségként követelőzni... "

Ugyan nem gondolom, hogy most kell elzavarni Orbánt, mert előbb ki kell dolgozni egy közös jövőtervet, de itt azt láthattuk, hogy a teljes ellenzék beállt egy ügy mögé. Ez az ellenzék együtt 51%-ot szerzett a választáson, úgyhogy a kisebbség a másik oldalon van.

ZX 2018.12.18. 10:53:04

@Ma Baker: "nem kér a fékek és ellensúlyok maszlagból." Neked biztos jó ez a komcsi rendszer.

"A jelenlegi kormány erősen dolgozik rajta, hogy az egészségügyben megfelelő bérek legyenek" Csak soha nem ér a munka végére annyira leköti őket a lopás.

Ti soha nem hagyjátok abba a hazudozást?

megvagyhadnagy 2018.12.18. 10:53:20

@ZX:
"Ne nézzetek teljesen retardáltnak minket. Köcsögök"
Ne haragudj, de ez nem az én értelmi színvonalamat minősíti.
És akkor hogy felvegyem a stílusod és mert úgy látom csak így értesz:
Agyhalott fidesznyik a ku....ööööö izé...az öreganyád térde kalácsa. Finoman fogalmaztam?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 10:54:03

@Homyak:

Melyik párt szerzett 51 %-ot? S ha annyit szerzett, miért nincs kormányon?

Homyak 2018.12.18. 10:55:01

@Ma Baker:
"A jelenlegi kormány erősen dolgozik rajta, hogy az egészségügyben megfelelő bérek legyenek"

Na ne röhögtess. Hol dolgozik ezen? Akkor miért épül lefele az egészségügy? Biztos mert Orbánék olyan jól csinálják a dolgukat. 9 év alatt nemhogy jobb, de legalább fokozatosan rosszabb lett.

Homyak 2018.12.18. 10:56:12

@maxval balcán bircaman:

"Melyik párt szerzett 51 %-ot? S ha annyit szerzett, miért nincs kormányon? "

Tudsz olvasni? A fideszre a választáson 49% szavazott. Az ellenzékre 51%, tehát így együttesen nem nevezném őket kisebbségnek.

megvagyhadnagy 2018.12.18. 10:57:27

@Homyak:
"Ez az ellenzék együtt 51%-ot szerzett a választáson, úgyhogy a kisebbség a másik oldalon van. "
Huhhh....nem unjátok már ezt a választási matekot? A választást a Fidesz nyerte. Azon egyszerű oknál fogva, hogy rá szavaztak a legtöbben. Vagy? Ádernek mit kellett volna tenni? Felkérni a második helyezett MSZP-t a koalíciós tárgyalásokra és a kormányalakításra? Kac-kac.

hidegsegg 2018.12.18. 10:58:07

Unió??? A 48-as 12 pontban? Mint ma aktuális, releváns felvetés? És ez a szerencsétlen hiszi azt, hogy a vidékiek iskolázatlansága az oka minden nyűgjének? Grow fuckin up if you know what I mean, jerk

megvagyhadnagy 2018.12.18. 10:58:48

@Homyak: Hun' vót' a szavazólapon olyan párt, hogy "Ellenzék"? Én nem láttam.

Homyak 2018.12.18. 10:59:39

@megvagyhadnagy:

Egy szóval nem mondtam azt, hogy az ellenzéknek kellett volna kormányoznia. Én az ellen írtam, hogy az ellenzéki szavazók többen voltak, ergo az ellenzék így együttesen nem egy kisebbséget képvisel. Neked is ajánlom az értő olvasást.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 11:02:10

Nem kell ez a maoista balos szar.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 11:02:24

@Homyak:

Én is voltam szavazni, Nem láttam a szavazólapon Ellenzék nevű pártot... Te láttál ilyet?

ZX 2018.12.18. 11:04:30

@megvagyhadnagy: Sikerült eljutnod az első pontig? Gratulálok.
Azért bizonyítottad, hogy mégiscsak az vagy aminek elsőre gondoltalak.

Homyak 2018.12.18. 11:06:34

@maxval balcán bircaman:

"Én is voltam szavazni, Nem láttam a szavazólapon Ellenzék nevű pártot... Te láttál ilyet? "

Komolyan, aki nem tud szöveget értelmezni, az ne írogasson. A fideszre 49% szavazott, ergo 51%-ot a komplett ellenzéknek kell képviselnie. Mivel most egységesen álltak ki, ezért írtam, hogy most azt az 51% véleményét képviselik elsősorban.

A múltkor nem válaszoltál egy kérdésre: sokszor vertek meg gyerekkorodban azért, mert egy meleg kommunista vagy? :)
Legalábbis a múltkori "tüntikézős" szövegedből ez jött le :)

megvagyhadnagy 2018.12.18. 11:11:34

@Homyak: Értem. És? Akkor mi van? Mire akarsz kilyukadni? Teljesen fölösleges matekolni. Az ellenzék egyben tud egyet érteni: Óbááán. Ennyi. Még abban sem tudnak megegezni, hogy milyen színű az ég.

Homyak 2018.12.18. 11:15:08

@megvagyhadnagy:

Arra akartam kilyukadni, hogy lehet, hogy kisebbségben vannak, de azért ha nem is jelentős, de többséget kell képviselniük (ezért választották meg őket).

Sajnos az eddigi töketlenkedésük tényleg annyiban merült ki, hogy Orbán, de most végre látok rá esélyt, hogy elkezdenek felelős ellenzékként működni (majd az elkövetkezendő hónapokban kiderül). Ha a fidesz olyan balfék lesz, mint az elmúlt napokban, akkor még lehet is esélyük a jövőben.

2018.12.18. 11:15:54

Az elso 5 pontot inkabb a jelenlegi EUs parlamentnek kene felolvasni. Kicsit felhaborito hogy minden faszsagot elfogadnak majusig. Remelem az utanna kovetkezo parlament vissza fogja tudni csinalni azt a kart amit a jelenlegi EUs vezetok tesznek Europaval, a masodik hazankkal.

ZX 2018.12.18. 11:22:14

@megvagyhadnagy: És az miért jó ha mindenki egyszerre lép? Lesz estére rétes?

ZX 2018.12.18. 11:23:45

@CaptainG: Példát is tudsz mondani vagy csak összevissza nyomogatod a billentyűzeted?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 11:31:25

@Homyak:

Nincs olyan, hogy "ellenzék", vannak egyes ellenzéki pártok, melyek között sokszor nagyobb az eltérés, mint egyes ellenzékiek és a Fidesz között.

Ha nem így lenne, lett volna egy egységes ellenzéki koalíció, mely fölényesen, 51 %-kal nyert volna. Ma a parlamentben kétharmaduk lenne, s kormányon lennének.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 11:32:36

@Homyak:

"most egységesen álltak ki, ezért írtam, hogy most azt az 51% véleményét képviselik"

Még ez se igaz. Mondjuk szerinted pl. a MIÉP és Munkáspárt támogtaja a ballib-jobbikos tüntizést?

Homyak 2018.12.18. 11:35:21

@maxval balcán bircaman:

Figyelj! Értelmezd azt, amit írtam, mert megint össze-vissza beszélsz.
Egy szóval sem beszéltem ellenzéki koalícióról. Arról beszéltem, hogy minden pártnak képviselnie kell a szavazóit, és most ezt történt. Az ellenzéki pártok a választás alapján együtt több szavazót képviselnek, mint a kormánypárt, ergo nem kéne lenézni azok számát, akik elégedetlenek a rendszerrel.

Homyak 2018.12.18. 11:37:20

@maxval balcán bircaman:

"Még ez se igaz. Mondjuk szerinted pl. a MIÉP és Munkáspárt támogtaja a ballib-jobbikos tüntizést? "

Jézusom. A miép 0,5%-ot se értek el, és azt se tudom, hogy hogyan vélekednek az eseményekről. Ugyanez igaz a munkáspártra. Ha neked van infód, akkor forrásmegjelöléssel oszd meg!

2018.12.18. 11:37:53

"vagy csak összevissza nyomogatod a billentyűzeted"
=>
"1. Ne nézzetek teljesen retardáltnak minket. Köcsögök."
:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 11:52:16

@Homyak:

Még ha feltételezzük is, hogy az MSZP, a DK, a Jobbik, az MKKP, az Együtt, az LMP, a Momentum MINDEN szavazója támogatja a tüntit, ez akkor is csak 46 %. Azaz kevesebb, mint a Fidesz 49 %-a, érted?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 11:53:43

@Homyak:

Ha kihagyod az összes nem ballib pártot és a Jobbikot, meg az LMP-t, már nem igaz, hogy megvan az 51 %, sőt ezek egyött KEVESEBB szavazó, mint a Fidesz.

nemecsekerno_007 2018.12.18. 11:54:50

@ZX: Látom érzékeny demokrata vagy...

Homyak 2018.12.18. 12:01:12

@maxval balcán bircaman:
"Még ha feltételezzük is, hogy az MSZP, a DK, a Jobbik, az MKKP, az Együtt, az LMP, a Momentum MINDEN szavazója támogatja a tüntit, ez akkor is csak 46 %. Azaz kevesebb, mint a Fidesz 49 %-a, érted? "

Nem akartam itt belemenni ostoba matekozásba, de ha már felvetetted, kiszámoltam neked.
A tüntetésben részt vevő pártok támogatottsága a választások alapján 50,69% volt összegezve.

Még ez se megy neked. Amúgy milyen meleg kommunistának lenni? :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 12:01:34

@Homyak:

Az elégedtelenség nem jelenti eleve a tünti támogatását. Lehet valaki elégedetlen a kormánnyal, de ezzel egyött ellenezheti a puccskísérletet.

Homyak 2018.12.18. 12:11:34

@maxval balcán bircaman:

Semmilyen puccs nem volt itt. Be akartak olvasni egy petíciót, és kiálltak egy-két törvény ellen, mely a nagy többségnek nem tetszik (felmérések alapján 85%-nak). De vitatkozz csak a hülyeségeiddel.

Homyak 2018.12.18. 12:13:47

@maxval balcán bircaman:

Nem számoltam el, mondjuk a levélszavazatokat tényleg nem számoltam bele, bocs, de így is 49-47% az ellenzék havára.
hu.wikipedia.org/wiki/2018-as_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1s

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 12:14:27

@Homyak:

Ne légy naív. Ők maguk is bevallják, ez nem a túlóráról szól. Eleve az 5 pontból többséeg se a túlóráról szól.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 12:18:42

@Homyak:

Utána szémoltam még egyszer, ez a legpontosabb.

Jobbik 19,06 %
MSZP 11,91 %
LMP 7,06 %
DK 5,38 %
Mo 3,06 %
MKKP 1,73 %
Együtt 0,66 %
összesen: 48,83 %
KEVESEBB, mint a Fidesz 49,27 %-a

ZX 2018.12.18. 12:19:38

@maxval balcán bircaman: FIDESZ-KDNP 49,27% (2 824 551) 100-49,24=50,73% remélem számolni még tudsz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 12:20:00

@Homyak:

Nem, a Fidesz 0,44 %-kal több, mint az összes, állítólag egyesült ellenzék.

ZX 2018.12.18. 12:20:37

@ZX: 100-49,27=50,73%

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 12:22:55

@ZX:

Már tisztáztuk, hogy ez tévedés.

A MIÉP és Munkáspárt KÖZELEBB áll a Fideszhez, mint az "egyesült" elenzékhez.

A Német Kisebbségi Önkornányzat - akinek képviselője FIDESZES - 0,46 %-ot kapott, őt is az "egyesült" ellenzékhez szémítod?

S a kb. 20 darab kamupárt összesen 0,7 %-a?

Homyak 2018.12.18. 12:49:21

@maxval balcán bircaman:

Na jó, hagyd abba az idióta matekot. Amúgy is, kíváncsi leszek a legújabb közvéleménykutatásokra, mert biztos vagyok benne, hogy ezek után csökkenni fog a fidesz népszerűsége.

Tudom, te a mostani eseményeket műbalhénak tartod, pedig nem az. A fidesz is érzi ezt, ezért sunnyog a háttérben, és nem mentek el a nemzetbiztonsági ülésre (amit ők hívtak össze). Nem találtak még magyarázatot a tv székházban levő visszaélésekre és jogtalanságokra.

Homyak 2018.12.18. 12:50:07

@maxval balcán bircaman:

"S az összes kisebbségi lista is mind ellenzéki? "

Írja ezt az, aki a miépet és a munkáspártot is hozzácsapta a fideszhez.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 12:52:34

@Homyak:

Szóval hagyjuk abba a számolást, miután kiderült, hogy nincs igazad a számokkal? Vicces troll vagy te, meg kell hagyni...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 12:53:51

@Homyak:

Nem láttam visszaélést a tv-székházban. mire gondolsz?

Én apró rendbongtást láttam pár ellenzéki politikus által, de az se ment túl a komoly szinten.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 12:54:39

@Homyak:

"ezek után csökkenni fog a fidesz népszerűsége"

Nem fog jelentősen. S ennek nincs is sok jelentősége, messze van a választás.

Homyak 2018.12.18. 12:57:47

@maxval balcán bircaman:

"Szóval hagyjuk abba a számolást, miután kiderült, hogy nincs igazad a számokkal? Vicces troll vagy te, meg kell hagyni... "

Vicces, amikor egy kommunista, meleg troll letrolloz engem :)
49-49 volt, az elején tényleg elszámoltam, ezt el is ismertem, csak te túltolod a hülyeséget.

"Én apró rendbongtást láttam pár ellenzéki politikus által, de az se ment túl a komoly szinten. "

Joguk volt bemenni, a biztonságiaknak meg nem volt joguk kidobni őket. Ne vitatkozz a tényekkel, mert csak hülyébbnek fognak nézni, mint amekkora vagy.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 13:15:17

@maxval balcán bircaman: @Homyak:

Mindketten csak a listas szavazatokat szamoltatok, ami a parlamenti helyek fele.

Ennyi erovel azt is lehet mondani, hogy a Fidesz 90%-kal nyert, mert majdnem minden korzetet elvitt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 13:20:59

@Homyak:

Nem csaptam sehová. Azt jeleztem, hogy nem igaz az "51 % ellenzék" narratíva semmilyen alakban sem.

A valóság:
49 % Fidesz,
1 % Fideszhez közel állók
21 % ballib
19 % Jobbik
10 % egyéb

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 13:23:33

@Homyak:

A rendbontókat ki kell dobni. Nem lehet bevatkozni a működésbe, hamis tűzriadót indítani, akadályozni a munkát, Ezt be is látták a sikertelen ballib politikusok, mára haza is mentek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 13:24:39

@Nincs közöttünk csicska:

Most a társadalmi támogatottságról beszélünk, amit a listás szavazatarány mutat a legjobban.

ZX 2018.12.18. 13:24:42

@maxval balcán bircaman: Ostoba vagy. Csak azért ismétlem magam, mert ostoba vagy. :P

frigyes2 2018.12.18. 13:29:21

3 millió FIDESZ szavazó + 5 millió nem rá szavazó= 8 millió szavazó. Kik vannak többen?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 13:40:50

@Nagy Anita Sv:

Igen, a szerkesztői, híradási munkát.

Vagy szerinted egy parlamenti képviselő bemehet a paksi erőműbe és elkezdhet kapcsolgatni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 13:41:48

@frigyes2:

A tüntetéseket támogató pártokra szavazott kb. 3 millió ember. Azaz 5 milió nem rájuk szavazott.

ZX 2018.12.18. 13:43:06

@maxval balcán bircaman: Biztos a paksi erőmű is felelős vezető nélkül ugye?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 13:50:33

@ZX:

Nem ez a kérdés. Hanem az bemehet-e intézkedni, rendbontani, hőzöngeni a képviselő.

ZX 2018.12.18. 13:58:16

@maxval balcán bircaman: BEMEHET

"A képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít. A képviselő – a feladat- és hatáskörrel rendelkező miniszter által szabályozott módon – jogosult a Magyar Honvédség, a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, a rendvédelmi szervek és a vámhatóság működésére szolgáló területre is belépni. E jogosultság gyakorlása nem eredményezheti az érintett szervek rendeltetésszerű működésének aránytalan sérelmét."

ZX 2018.12.18. 14:23:48

@maxval balcán bircaman: Nem is rendbontani mentek. Felelős szerkesztőt kerestek akivel beszélni akartak. Nem az ő hibájuk, hogy a patkány bebújt a lyukba.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 14:28:02

@ZX:

Követelni pontok, vesszők, más beolvasását nincs joga a képviselőnek.

Arra számítottak, hogy olyan tömeg fog odamenni, amit már nem lehet nem figyelembe venni, s a tv engedni fog a feszültség enyhítése céljából. Csak nem ment elég ember.

Ez van, ez idegek játéka.

A volt Soros-csicskás Orbán ellen Soros módszereit próbálni elvetélt ötlet... Orbán ebben sokkal profibb. Ezt már a 2006-os tüntetéseken bizonyította.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.18. 14:47:10

@maxval balcán bircaman: miért, aránytalan sérelem esett a tv működésében?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.18. 14:48:47

@maxval balcán bircaman:
Követelni pontok, vesszők, más beolvasását nincs joga a képviselőnek"
Mert? Az mennyiben akadályozza a tv működését?
Birka, egyre inkább leépülsz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 14:55:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Akkor ezentúl az egész műsoridő álljon képviselők szövegének beolvasásából?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.18. 15:03:12

@frigyes2:

Kettős mérce. Egyszer beleszámolod, másszor nem. Ez aballib választási matematika: ha ők nyernek, akkor a nemszavazók nem ellenzékiek, ha meg vesztenek, akkor viszont azok.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 15:08:26

"Rendszeresen küldik vissza illegálisan görög rendőrök Törökországba azokat a bevándorlókat, akik a két ország határfolyóján, az Evroszon keresztül próbálnak bejutni Görögország északkeleti részébe. A hatóságok fel sem ajánlják a menedékkérelem benyújtásának a lehetőségét az országba érkezőknek - közölte kedden a Human Rights Watch."

Soros aggodik hogy a rendorok elkuldik az illegalis agysebeszeket....:DDD

nemecsekerno_007 2018.12.18. 15:34:36

Most már elég nehéz elhinni, hogy nincsenek Soros-hálózatok :)

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 16:11:47

@nemecsekerno_007: Az Index szerint illegalis dolog kidobni az illegalis bevandorlokat. Mind1 odaig mar eljutottunk hogy nem hazudjak menekultnek oket.

"Rendszeresen küldik vissza illegálisan görög rendőrök Törökországba azokat a bevándorlókat, akik a két ország határfolyóján, az Evroszon keresztül próbálnak bejutni Görögország északkeleti részébe. A hatóságok fel sem ajánlják a menedékkérelem benyújtásának a lehetőségét az országba érkezőknek - közölte kedden a Human Rights Watch."

Homyak 2018.12.18. 16:25:45

@maxval balcán bircaman:

"Nem ez a kérdés. Hanem az bemehet-e intézkedni, rendbontani, hőzöngeni a képviselő. "

Idióta. Akárhogy is mantrázod ezt, nem volt semmiféle rendbontás.
Ezt csak a csökkent agyúak hiszik el és terjesztik.

Homyak 2018.12.18. 16:30:58

@maxval balcán bircaman:
"Akkor ezentúl az egész műsoridő álljon képviselők szövegének beolvasásából? "

Szerinted amúgy rendben van az, hogy az ellenzéki képviselők csak a választások előtt mehettek be egy percre szerepelni azóta, hogy a fidesz átalakította a KÖZMÉDIÁT?

Ha erre igen a válaszod, akkor jobb ha elmész inkább homokozni és felhagysz a kommentelgetéssel.

Faszfej_liberalisok 2018.12.18. 16:39:22

Az uniót kb annyira kívánom mint a szaros retkes liberális seggedet.. Faszfejek gyülekezete.

Faszfej_liberalisok 2018.12.18. 16:41:52

@Homyak: Szóval az normális hogy egy lépcsőn lógva mászol oda ahova nem lehet. Normális hogy ajtóknak rohansz fejjel. Normális hogy terrorizálod az ott dolgozókat és azzal ijesztgeted őket hogy bejön a tömeg és akkor juj lesz.. Remélem egyszer eljön az alkalom az utcán megfelelő körülmények közt a két ellentábor találkozzon az utcán. Képviselő igazolvány nem fogja megvédeni attól hogy ne rúgjam szét a fejét akár melyik hazaáruló gyökérnek ha nő ha férfi.

Halibuli 2018.12.18. 16:44:09

A zsebdiktátor halálát!

S. Baldrick 2018.12.18. 17:01:58

@Faszfej_liberalisok: Te aztán nagyon kemény csávó lehetsz...Összeszartuk ám magunkat. Inkább megtanulhattál volna anyanyelveden tisztességesen írni (értsd: hibátlanul) .

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:36:49

@Faszfej_liberalisok:

az MTVA székházból 3 kévpiselőt erőszakkal távolítottak el, egyet pedig erőszakkal, durván földre tepertek, ami megverésnek számít.

ez törvénytelen volt, mert ez a 3 ember semmi törvénytelent nem követett el.

"Szóval az normális hogy egy lépcsőn lógva mászol oda ahova nem lehet."

a képviselőknek joga volt oda bemenni. hogy milyen módon mennek oda, az jogilag nem számít. egyébként Varjú úgy ment fel, hogy az még csak szokatlan sem volt.

" Normális hogy ajtóknak rohansz fejjel."

ilyet ez a 3 ember nem tett, de jogilag ennek semmi relevanciája nincs akkor sem, ha tettek volna

" Normális hogy terrorizálod az ott dolgozókat"

ilyen nem történt. a biztonságiak terrorizálták a képviselőket.

" azzal ijesztgeted őket hogy bejön a tömeg és akkor juj lesz."

veszélyes dolgokra felhívni az emberek figyelmét, mindenkinek joga, és semmi baj nincs ezzel.

". Remélem egyszer eljön az alkalom az utcán megfelelő körülmények közt a két ellentábor találkozzon az utcán. Képviselő igazolvány nem fogja megvédeni attól hogy ne rúgjam szét a fejét akár melyik hazaáruló gyökérnek ha nő ha férfi. "

remélem, még előtte bevisznek valamiért, amivel személyi kárt nem okozol, kár volna a személyért, érted viszont nem kár!

te egy embertelen, állat fasz vagy, mint a többi idióta.

úgy fogod végezni, mint az elődeid:

iconicphotos.files.wordpress.com/2009/07/nazi_death1.jpg

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:37:57

@Faszfej_liberalisok: a kisegítőiskolában neked a vesszőt (gy.k. ",") még nem tanították?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:38:56

@Faszfej_liberalisok: "uniót kb annyira kívánom mint a szaros retkes liberális seggedet."

El is lehet innen menni! Van élet az Unión kívül, Szibériában.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:41:00

@maxval balcán bircaman: "Akkor ezentúl az egész műsoridő álljon képviselők szövegének beolvasásából? "

egyszer kértek ott kb 5 perc műsoridőt. ez neked az egész műsoridő, te elmebeteg, autista, Fidióta, náci fasz?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:43:03

@maxval balcán bircaman:

"Követelni pontok, vesszők, más beolvasását nincs joga a képviselőnek."

követelni még nem képviselőknek is van joga nagyjából bármit.

"A volt Soros-csicskás Orbán ellen Soros módszereit próbálni elvetélt ötlet... Orbán ebben sokkal profibb. Ezt már a 2006-os tüntetéseken bizonyította. "

mármint, hogy orbán gátlástalan volt, és volt az intelligenciájának megfelelő csőcseléke?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:43:56

@maxval balcán bircaman: "Bemehet, de nem rendbonthat. "

nem tettek ilyet a képviselők. akikkel szemben erőszakot alkalmaztak, azok pláne nem.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:44:32

@maxval balcán bircaman: " bemehet-e intézkedni, rendbontani, hőzöngeni a képviselő. "

egyiket se csinálták.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:45:53

@maxval balcán bircaman: a tüntetéseket pártoló pártokra kb annyian szavaztak, mint a Fideszre.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:46:25

@maxval balcán bircaman: 2006-ban a tüntetéseket pártoló pártokra kevesebben szavaztak, mint a kormányzó pártokra.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:49:21

@maxval balcán bircaman: "egy parlamenti képviselő bemehet a paksi erőműbe"

nem. a törvény kimondja, hogy a paksi erőműbe nem, de a közmédiába, mint közintézménybe igen. a törvény világos erről, és arról is, hogy a párhuzamod pont nem áll.

"A képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít. A képviselő – a feladat- és hatáskörrel rendelkező miniszter által szabályozott módon – jogosult a Magyar Honvédség, a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, a rendvédelmi szervek és a vámhatóság működésére szolgáló területre is belépni. E jogosultság gyakorlása nem eredményezheti az érintett szervek rendeltetésszerű működésének aránytalan sérelmét. (Ogytv. 98. § (4) bekezdés)"

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:50:29

@maxval balcán bircaman: senki nem avatkozott be semmibe. hamis tűzriadót a jobbikos képviselő okozott. pont nem őt dobták ki. a kidobás törvénytelen volt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:51:30

@maxval balcán bircaman: 48% Fidesz. a tüntetést támogató pártjainak legalább ennyi szavazata volt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:56:12

@maxval balcán bircaman: Jobbik 19.81
MSZP-P 11.91
LMP 7.06
DK 5.38
Momentum 3.16
MKKP 1.79

összesen: 49.11

baszhatod, Fidiótám!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:58:09

@maxval balcán bircaman: ja, hogy állítólag biztonsági őrök erőszakot alkalmaztak képviselőkkel szemben, az neked nem törvénytelenség?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 18:59:05

@maxval balcán bircaman: "Hol itt a gátlástalanság? "

bőrfejűeket uszítani a tévé ellen gátlástalanság.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 19:04:24

@maxval balcán bircaman:

Jobbik 19.81
MSZP-P 11.91
LMP 7.06
DK 5.38
Momentum 3.06
MKKP 1.73

összesen: 48.95

összesen: 49.11

baszhatod, Fidiótám!

tudom, a valasztas.hu soros weboldal.:)

www.valasztas.hu/orszagos-listak-eredmenye

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.18. 21:39:42

@maxval balcán bircaman: te nem fogod fel ezt, de értelmes embernél a cél nem szentesíti az eszközt. azaz nem uszítunk neki bőrfejűeket a kormánynak, csak, hogy megbuktassuk. Orbánnak nincsenek ilyen gátlásai.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.18. 22:46:55

"Miután Franciaországban ötödik hete tartanak a Macron politikája elleni megmozdulások, a rendőrök már kezdenek elégedetlenkedni. Hiszen mára már körülbelül 25 millió kifizetetlen munkaóránál tartanak, ráadásul kevés erőforrás áll a rendőrség rendelkezésére, hogy a sárgamellényeseken túl az iszlamista terrorizmussal is foglalkozzanak."

Itt megint lippsi bukta lesz. A magat Orban politikai ellentetekent meghatarozo globalista csodagyerek, Macroooon bukni fog. Mar csak Merkel lesz Orban utjaban, hogy kitakaritsa a szemetet Europabol, es Merkel is befejezi 2021ben!

Zorban lippsimentesiti Europat, aztan hozza lehet fogni a valos problemakhoz. Kell kozos europai hadsereg es europai kulpolitika, ami egyenlo felkent kezeli amerikat, kinat, oroszorszagot. A 2.vh ota tarto amerikai gyarmat szerepet le kell dobni. A migraciot pedig amerikai mintara kell atszervezni, kemeny szurokon csak azok jussanak be, akikre szukseg van. Se oregek, se kepzetlenek, se csaladegyesitesre, se segelyre jatszok ne johessenek be.

Ehhez el kell takaritani a maoista szemetet es az oket penzelo globalista nagytoket Brusszelbol is! Aki atall kegyelmet kap.

kolomparlole1114 2018.12.18. 22:54:35

@maxval balcán bircaman: Tessék MAGYAROKKAL választást nyerni, ne román vendégszavazókkal, meg kékcédulával, akkor talán el is lenne ismerve a nép által!

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.18. 23:52:52

@maxval balcán bircaman: mi igen? Hogy leépülsz?
Tudjuk.
Miért kéne a műsoridőnek a képviselők követeléseinek beolvasásából állni????

Ne égesd már magad, inkább menj legelni.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.18. 23:59:20

@Nincs közöttünk csicska: ha mégse, ha Trump bukik hamarabb, ha nem lesz brexit, ha nem a Le Pen követi Macront, akkor felakasztod magad?

Merkelt egyébként sem értem. A szélsőjobb kevés, hogy győzzön Németországban. Merkel kinevelte utódját. Ha ők maradnak hatalmon, az bizony a jobboldal győzelme, ha nem, akkor a libsik győznek. Te olyan sötét vagy, hogy azt sem látod át, hogy amennyiben Orbán haverjai nyernének, a nacionalizmus kiteljesedne Európában, egy fillért se kapnánk, de legalább kizárnának minket...
Néha elcsodálkozom, hogy vagy képes élni. Csak vegetatíve?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 00:05:07

@Nincs közöttünk csicska: Ja, igazad van, majd Putyin segít...kitakarítani a szemetet, aminek a segíjén élsz, mint a cigány.
Inkább azt fejtsd ki, hogyan lehet, hogy nagy barátunk, Oroszország magasabb kamatra adott hitelt Paks felépítésére, mint bárki a Világon???
Tudod, ezért kellett már most visszafizetni, mert kiderült, hogy a piacon olcsóbban kapunk hitelt.
Avagy rosszul tudom ,és Orbán már nem akar annyira orosz kapcsolatot? Tán Paks fel se épül?

Nincs közöttünk csicska 2018.12.19. 00:55:29

@Igazamvanvagyigazamvan?: A nepek ebredeznek, es ma mar a kozossegi media a velemenyformalo, ott pedig meg nincs totalis lippsi hirkontroll. Igaz az amerikai lippsik mar megkornyekeztek Faceberget, hogy szemelyesen hazank fia Soros Gyurka cege segitene megmondani a faszbuknak mi az alhir es mi nem az. De valamin osszevesztek, most utalja egymast Faceberg es Gyuri batyank. De akarmi lesz, az internetet nehez leszabalyozni, mindig jonnek uj platformok. Igy a nepeknek nyilik a szeme.

Nincs közöttünk csicska 2018.12.19. 01:07:53

@Igazamvanvagyigazamvan?: "hogy amennyiben Orbán haverjai nyernének, a nacionalizmus kiteljesedne Európában, egy fillért se kapnánk, de legalább kizárnának minket..."

Jo uzlet ez nekik is, kulonben fel sem vettek volna minket az Unioba. Szukseg van az Uniora, az atlathatatlan lippsi burokratahordara nincs szukseg, aki pokhendisegevel es arroganciajaval magara haragitotta az europai szovetseg 2. legnagyobb tagjat, es elveszti az egyik legnagyobb penzforrasat. Es ezt a bagazst egy reszeges oregember iranyitja, mi? Hat kb. annyira hiheto mint hogy Meszaros a 80as iq-javal egy tobb szaz cegbol allo halozatot iranyit. Ez azert sokkal nagyobb gond mint Orban.

Kina es Amerika jobban teljesit, Europa meg docog. A brusszeli reszegest az ilyen soros fele karvalyok iranyitjak, ez a problema.

Magyarorszagon a politika iranyitja a gazdasagot, brusszelben a gazdasag iranyitja a politikat. Ezert tartjak jonak az illegalis bevandorlast, mert a tarsadalmi kovetkezmenyek oket nem erdeklik, es nem is erintik, csak a profit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 06:35:13

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A ballib tüntizők szerint a képviselő joga pontok beolvasása, nem én találtam ezt ki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 06:40:23

@math0:

Ezt a Jobbik ncsinálta, nem Orbán-

S ahhoz mit szólsz, hogy most Soros francia feketöves tüntizőket hozatott Bp-re?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 06:41:10

@kolomparlole1114:

Románoknak nincs választási jogú, mármint román állampolgároknak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 07:29:55

@maxval balcán bircaman: Soros nem hozott tüntetőket Budapestre. Orbán hozatott lengyel tüntetőket Budapestre.

szennylapot linkelek neked, hogy ne visíts:

pestisracok.hu/bekemenet-befutott-lengyel-kulonvonat-budapestre-video-es-fotok/

te az ilyen trágyát szereted.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 07:30:57

@maxval balcán bircaman: "Románoknak nincs választási jogú, mármint román állampolgároknak. "

már hogyne volna. sajnos van sok román állampolgár, amelyiknek választási joga van Magyarországon, amit az Orbángecitől kaptak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 08:20:32

@Nincs közöttünk csicska: hamis. Az amerikai gazdaság rövid felfutás után megtorpant, a tőzsdeindex esett.
A kínai lelassult, annyira, hogy inkább békülnének az usával....az oroszok fegyverkezésbe, háborúba menekülnek, hogy ne kelljen a népnek bevallani, szarban a hazdaság.
A Világ gazdaságilag legerősebb szövetsége az eu. A britek is szenvednek a brexittel, nincs hova kilépni...a japánok most szerződtek le, Szingapúr, Kanada, Ausztrália a nyáron.
Egy érdekes példa. A Dyson cég tulaja erôs brexites. Bejelentette, hogy cége elektromos autókat fog gyártani. Hurrá! Íme, az ember, aki bízik az EU-n kívüli világban! Aztán jòttek a hírek: nem az angol munkahelyek fognak nőni. Szingapúrban lesz a gyár. Pont Szìngapúr? Egy autógyár helyszíne. Ja, igen, most kötöttek megállapodást az EU-val, onnan be lehet jutni vámmentesen....ennyit a naaaagy nemzeti brexitrôl és Lord Dysonról.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 08:34:25

@maxval balcán bircaman: "A legnagyobb érdeklődés Romániában volt, ahonnan 99 628 kettős állampolgár szavaz. A szerbiai magyarok közül 29 144-en vetették fel magukat a névjegyzékbe."

Te nagyonbirka.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 08:36:17

@maxval balcán bircaman: de van, több, mint 100 ezer román állampolgár szavazott áprilisban is. hazudsz, Fideszes baromállat! mit gondolsz, az erdélyi szavazatokat olyan magyarok adták le, akik NEM román állampolgárok, te idióta, fasz?!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 09:05:51

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Azaz külföldön élő magyar állampolgárok. Én is ilyen vagyok, én is szavaztam. Mi ezzel a gond?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 09:06:25

@math0:

Na és? Ettől az 1 dologtól azonnal más lett a MP megítélése?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 09:07:32

@maxval balcán bircaman: nem. Kettős állampolgár. Mondjuk román, aki megkérte a magyar állampolgárságot...
Gyengeelméjűnek tetszik lenni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 09:07:44

@math0:

Azaz magyar állampolgárok szavaztak. Ezzel mi abajod?

Mutass 1 magyar nemzetiségű, magyar állampolgárság nélküli román állampolgárt, aki szavazott!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 09:14:18

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Szóval akkor mégse szavazhattak román állampolgárok??? Igen, én is ezt mondtam...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 09:42:42

@maxval balcán bircaman: te nagyonhülye vagy?
Aki román állampolgár, az nem román állampolgár????

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 09:44:15

@maxval balcán bircaman: te Bulgáriában élsz. Életvitelszerűen. Nem vagy magyar állampolgár?

Ma Baker 2018.12.19. 10:29:19

@Homyak: "Tudsz olvasni? A fideszre a választáson 49% szavazott. Az ellenzékre 51%, tehát így együttesen nem nevezném őket kisebbségnek. "

Igen, a Kutyapárttal, meg az Együttel, meg a Különnel meg az Országos Cigány Párttal együtt. Csak ez a 2% ment a levesbe, nem került parlamentbe az 5%-os küszöb miatt. Így tehát a Fidesz tényleg a parlamentbe került pártok között 51%-ot ért el.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 16:06:28

@maxval balcán bircaman: aki kettős állampolgár az nem román állampolgár?
Te melyik nem vagy? Bulgár, vagy magyar?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 16:13:27

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Eleve, a "kettős állampolgár" az egy köznapi kifejezés, jogilag ilyen nincs. Jogilag nem "kettős" állampolgár vagy, hanem pl. román ÉS magyar.

Román állampolgár Mo-on nem szavazhat, csak magyar állampolgár. S a törvény nem tiltja, hogy egy magyar állampolgárnak legyen más állampolgársága is.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:17:09

@maxval balcán bircaman: "Ha ugyanazt a személyt egy időben legalább kettő állam egyaránt saját állampolgárának tekinti, kettős (vagy többes) állampolgárságról beszélünk. Kettős (vagy többes) állampolgárságot két módon, eredeti vagy származékos úton lehet szerezni"

Hülye vagy már megint.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:19:43

@maxval balcán bircaman:Kettős (vagy többes) állampolgár az is, aki úgy lesz egy adott állam állampolgára, hogy már meglévő állampolgárságát (vagy állampolgárságait) nem veszíti el"
Kettős (vagy többes) állampolgár az is, aki úgy lesz egy adott állam állampolgára, hogy már meglévő állampolgárságát (vagy állampolgárságait) nem veszíti el

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 17:21:36

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A magyar jogban pl. nem így van. A magyar jog számára minden magyar állampolgár csak magyar állampolgát, a magyar állam nme vesz tudomást arról, hogy XY magyar állampolgárnak van-e más állampolgársága is.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:21:49

@maxval balcán bircaman: akkora hülyeséget mondtál megint, meg kéne látogatnod az orvosod végre.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:25:18

@maxval balcán bircaman: birka, te nagyonhülye, aki román állampolgár, az nem magyar állampolgár. Nem, nem kell lemondani egy székelynek az állampolgárságáról, hogy felvegye a magyart, majd folyamodjon a románért. Egyszerűen kérheti a honosítását, megtartva a román állampolgárságát. Tudod, a székelyek pillanatnyilag román állampolgárok.

Menj legelni.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:28:25

@maxval balcán bircaman: nem igaz? Akkor a magyar hatóság hazudik.
ügyintézés.kormányzati portál
(-:
beszoptad, mint a prionokat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 17:28:51

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Román állampolgárként senki se szavazhat Mo-on, csak magyarként, ezt nem érted...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:30:47

@maxval balcán bircaman: te gyengeelméjű, azt írtad le, hogy egy magyarországi magyar hogyan lesz más ország állampolgára is.

Talán elkerülte figyelmedet, hogy volt némi területi elcsatolás ...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:32:07

@maxval balcán bircaman: tehát szerinted a magyar kormány rosszul értelmezi a saját törvényét?
Birka, rosszabbodik az állapotod.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:34:03

@maxval balcán bircaman: pedig úgy szavaztak. Román állampolgárként, honosítva.
Avagy elvesztették román állampolgárságukat, és azóta turista vízummal élnek a saját házukban, állandóra bejelentve?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 17:56:26

@maxval balcán bircaman:

"Románoknak nincs választási jogú, mármint román állampolgároknak."

csak annyi, hogy hazudtál, Fidióta, geci. szopás szerint.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 17:57:33

@maxval balcán bircaman:

"
csak annyi, hogy hazudtál, Fidióta, geci. szopás szerint.

"@maxval balcán bircaman:

"Románoknak nincs választási jogú, mármint román állampolgároknak."

EZ NEM IGAZ, SZAVAZTAK ROMÁN ÁLLAMPOLGÁROK ÁPRILISBAN.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 17:58:49

@maxval balcán bircaman: "Román állampolgár nem szavazhat, erről volt szó."

EZ NEM IGAZ, SZAVAZTAK ROMÁN ÁLLAMPOLGÁROK ÁPRILISBAN.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 17:59:25

@maxval balcán bircaman:

"Szóval akkor mégse szavazhattak román állampolgárok??? Igen, én is ezt mondtam... "

EZ NEM IGAZ, SZAVAZTAK ROMÁN ÁLLAMPOLGÁROK ÁPRILISBAN.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 18:10:05

@math0:

Nem hazudtam. Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 18:11:23

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Próbálj magyar választáson szavazni román okmánnyal. Nem fog menni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 19:07:00

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem, ez csupán egy közérthető tájékozttaás, nem jogi értelmezés.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.12.19. 19:22:52

@maxval balcán bircaman: "Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon. "

tény, hogy majdnem százezer román állampolgár szavazott a magyar választásokon 2018 áprilisában.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.12.19. 19:24:55

@maxval balcán bircaman: "Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon. "

tény, hogy majdnem százezer román állampolgár szavazott a magyar választásokon 2018 áprilisában.

kronika.ro/kulfold/vegeredmeny-224-ezer-kulhoni-magyar-szavazott-levelben-96-szazaleka-a-fideszre

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 19:46:08

@maxval balcán bircaman: te, annak a külhoni magyarnak mi az állampolgársága?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 19:49:32

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Kötelezően magyar.

S lehet neki más állampolgársága is, de ez nem kötelező, hiszen lehet, hogy csak magyar állampolgár.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 19:57:02

@maxval balcán bircaman: akkor hogy élhet Romániában életvitelszerűen, hogy lehet ott lakása, amit évtizedek óta birtokol, hogy lehet román személyije, hogy szavazhat Romániában?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 19:58:47

@maxval balcán bircaman: amúgy idèztem neked a magyar hivatalos állásfoglalást, de nyilván az Orbán kormány nem érti úgy, mint te a saját törvényeit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 20:01:24

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Külhoni magyar olyan isnvan sok, aki csak magyar álampolgár,. Pl. LOnddonbna a legtöbb ottani magyarnak nincs angol állampolgársága.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 20:02:09

@maxval balcán bircaman: Eleve, a "kettős állampolgár" az egy köznapi kifejezés, jogilag ilyen nincs. Jogilag nem "kettős" állampolgár vagy, hanem pl. román ÉS magyar"

Ezt írtad.
Megbeszéltük, hogy tévedsz, van ilyen fogalom."
Tehát nem értem, minek játszod a hülyét. Tudjuk.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 20:09:43

@maxval balcán bircaman: ne terelj, nem erről volt szó!
"Több mint 378 ezer külhoni magyar regisztrált a voksolásra
Összesen 378 622 magyarországi lakcímmel nem rendelkező választópolgár regisztrált a szombat 16 órás határidőig a Nemzeti Választási Iroda (NVI) vasárnapi adatai szerint"

Te agyament, a londoniak külföldön dolgozó magyarok. A kérdés most a Romániában, román állampolgárként magyar honosítás után szavazókon van.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 20:11:47

@maxval balcán bircaman: "
Van román államppolgársága is, ilyen egyszerű ez."

Tehát mégiscsak szavazhatott román állampolgárként?
Ilyen egyszerű ez. Önmagad hazudtoltad neg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 22:16:56

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem tévedtem. A kettős űllampolgárság valójánan jogilag nme létezik, ez csak azt jelenti, van valakinek 2 állampolfársága.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 22:20:37

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A jogszabély nem diszkriminál annak alapján, ki él Romániában és ki Angliában. Mindenki szavazhat.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 23:12:38

@maxval balcán bircaman: ne tekeregj, mint a félbevágott giliszta, olyan hülye vagy, hogy a nyáj kiröhög a réten.
A magyar kormány szerint van kettős állampolgárság. Avagy hazudik az Orbán kormány?
Igazad lehet...
A jogszabály különbséget tesz, hogy született magyar állampolgárként élsz külföldön, született magyar állampolgárként elcsatolt területen, egy környező ország állampolgáraként, disszidensként folyamodtál honosításért, ilyen személy leszármazottja vagy,

de a törvény még azt is figyelembe veszi, hogy állandó bejelentett lakcímed van-e Magyarországon.

Birka, bekapod?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 23:14:58

@maxval balcán bircaman: és de, a jogszabály diszkriminál. A Londonban dolgozó, magyar állampolgár magyar lakcímmel mindenre szavazhat, a román állampolgár, magyar honosítással, román lakcímmel csak listára.

Cumi. Szopogassad, vedd mélytorokra.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 23:30:40

@maxval balcán bircaman: az erdélyiek túlnyomó többségének van román állampolgársága. most mit hazudsz ekkorát, te Fideszes idióta, csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 23:31:33

@maxval balcán bircaman: @maxval balcán bircaman: az erdélyiek túlnyomó többségének van román állampolgársága. most mit hazudsz ekkorát, te Fideszes idióta, csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 23:33:24

@maxval balcán bircaman:

"Van román államppolgársága is"

szintén te:

""Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Tehát egyszerre állítod, hogy van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 05:50:49

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"A jogszabály különbséget tesz, hogy született magyar állampolgárként élsz külföldön, született magyar állampolgárként elcsatolt területen, egy környező ország állampolgáraként, disszidensként folyamodtál honosításért, ilyen személy leszármazottja vagy, "

nem igaz.

Az egyetlen különbségtétel, hogy ha egy külföldi magyar állampolgárságot kér, akkor a magar nemzetiségű külföldi előnyt élvez másokkal szemben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 05:54:07

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"A magyar kormány szerint van kettős állampolgárság. "

A szó hétköznapi értelmében van, jogilag nincs, de ezt már írtam.

Szökott olyan elhangozni emberek részéről, hogy pl. "megkaptam a kettős állampolgárságot", ami abszurdum, mert nem ezt kapta meg,hanem szerzett egy második állampolgárságot, ez a jogi tény.

Olyan ez mint az "albérlet" szó, a hétköznapi nyelvben a sima bérlakást is albérletnek szokás mondani, pedig ez jogilag tévedés.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 06:00:28

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Téves. Mindegy hol élsz külföldön.

Ha van magyarországi címed, akkor ideiglenesen külfökldön élőnek számítsz, 2 szavazatod van, s csak személyesen szavazhatsz.

Ha nincs magyarországi címed, akkor állandóan külfökldön élőnek számítsz, 1 szavazatod van, s akár személyesen, akár levélben szavazhatsz.

Romániában, vagy Angliában - mindegy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 06:21:54

@math0:

Nem állítottam, hogy nincs román állampolgársága. Azt állítottam, hogy nem szavazhat román állampolgárként, ami szimpla tény.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 09:51:30

@maxval balcán bircaman: szokás szerint saját magad hazudtolod meg.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:00:29

@maxval balcán bircaman: tehát, szerinted nincs kettős állampolgárság, olyan van, hogy egyidejűleg két állampolgársága van. Román és magyar. Ebből eredően nem szavazhat román állampolgárként...mert van neki román állampolgársága. Ezért, mert nem magyarországon állandó lakcímmel rendelkező magyar állampolgár, csak listára szavazhat. Mert román állampolgár. Ezért nem kettős. Hanem román és magyar. Mert az nem kettő, hanem egy meg egy.
Román állampolgár, honosított magyar...de az nem kettő.

Igaz, a törvény szövegében nem jelenik meg, hisz a törvény az állampolgárság megszerzésének módját szabályozza. Kettős állampolgárságot valóban nem adhat, mert magyar hatóság nem adhat román állampolgárságot.

Ezért a törvény magyarázatában fogalmaz így.
Ez neked már elegendő, hogy levond a következtetést: román állampolgár nem szavazhat! Akkor se, ha román!

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:03:45

@maxval balcán bircaman: na, konkrétan: román állampolgárként, honosított magyarként szavaz. Ha magyar állampolgársággal rendelkezne csak, nem lenne korlátozva csak listásra a szavazati joga.
Ha csak magyar állampolgár lenne, nem szavazhatna levélben...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:12:27

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Olyan van, hogy valakinek lehet egynél több állampolgársága, Jogilag csak ez van.

A szavazást illetően SEMMI jelentősége annak,, hogy van.e egy magyar állampolgárnak más állampolgársága is.

Az Angliában élő csak magyar állampolgár és az Angliában élő magyar és brit állampolgár is csak akkor szavazhat levélben, ha nincs mo-i címe, s ha meg van, akkor csak személyesen - mindegy, hogy a magyaron kívül van.e vagy nincs más állampolgárséga.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:25:21

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"konkrétan: román állampolgárként, honosított magyarként szavaz"

Pont ez az mi NEM igaz.

"Ha magyar állampolgársággal rendelkezne csak, nem lenne korlátozva csak listásra a szavazati joga."

Nem igaz ez se. Ha nincs mo-i címed, csak listára szavazhatsz. Mindegy van-e vagy nimcs más állampolgárságod.

"Ha csak magyar állampolgár lenne, nem szavazhatna levélben..."

Ez se igaz, Szavazhatna.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:43:36

@maxval balcán bircaman: hazugság, be kell mennem a nagykövetségre személyesen. Levélben nem tudok szavazni.

"Ha magyar állampolgársággal rendelkezne csak, nem lenne korlátozva csak listásra a szavazati joga."

Nem igaz ez se. Ha nincs mo-i címed, csak listára szavazhatsz. Mindegy van-e vagy nimcs más állampolgárságod."

Szép, csak nem arra válaszoltál.

Erdélyben is máshogy tudják:"Arról, hogy a magyarországi választásokkor Erdélyben hány személy szavazhat előreláthatóan, Barna Gergő elmondta, nehéz megállapítani, hiszen még arról sincsenek teljesen pontos adatok, hogy hány erdélyi magyar rendelkezik kettős állampolgársággal. A magyar állampolgárságot igénylők 67%-a román állampolgár, ebből mintegy 65% itthon élő erdélyi magyar - a Transindex.ro portálról"

A francba, csak te tudod az igazságot!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:47:57

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Van mo-i címed - mész a követségre. Mindegy, hogy van-e a magyar állampolgárságod kívül más állampolgárságod is.

Nincs mo-i címed - szavazhatsz levélben. Mindegy, hogy van-e a magyar állampolgárságod kívül más állampolgárságod is.

Érted?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:48:10

@maxval balcán bircaman: te arra futtatod ki az érvelésed, hogy magyar állampolgárként szavaz.
Ez igaz is. De ettől még román állampolgár. Nem vesztette el. Tehát, noch da zu, egy európai választáson akár mindkét minőségében szavazhat, kettőt fog érni. Bár csalás, törvénytelen, de nem vezetik össze.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:49:04

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Szóval azt állítod, hogy vannak emberek, akiknek van két állampolgárságuk: román és kettős?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:50:11

@maxval balcán bircaman: nem. Ha angliai magyarként szavazol, hiába nincs magyar lakcímed, levélben nem szavazhatsz. Személyes tapasztalat.
Regisztrálni kell, aztán bevonulni a nagykòvetségre.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:52:01

@Igazamvanvagyigazamvan?:

S ki mondta, hogy elvesztette a román állampolgárságát? Én nem. Azt mondtam, román állampolgárként nme szavazhat a magyar választáson.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:56:41

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"egy európai választáson akár mindkét minőségében szavazhat, kettőt fog érni. Bár csalás, törvénytelen, de nem vezetik össze"

Ez így van, de ez régi ügy az EU-ban, s megoldhatatlan műszaki okok miatt.

Csak azt lehet kiszűrni, aki egyetlen EU-ország állampolgára, s egy másik EU-országban akar szavazni. Hiszen itt az adatok egyeznek.

De aki több EU-ország állampolgára, s mindegyikben más állampolgársággal szavaz, az teljesen kiszűrhetetlen. Hiszen másak az okmányai, sokszor még a NEVE se ugyanaz, s eleve nincs közös okmánykezelési rendszer az EU-ban, ill. csak a körözés alatt állók esetében van.

Nekem is így van: nem teljesen ugyanaz a nevem a két okmányomban, sose se lehet tudni, hogy a 2 ember ugyanaz. Azaz simán szavazhatnék duplán az EP-választáson, sose leplezne le senki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:57:32

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Ha angliai magyarként szavazol, hiába nincs magyar lakcímed, levélben nem szavazhatsz."

Nem igaz. Regisztrálsz, s szavazhatsz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:59:11

@maxval balcán bircaman: én nem kaptam meg a levélszavazás lehetőségét.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.20. 22:25:21

@maxval balcán bircaman: itt: ""Román állampolgár nem szavazhat, erről volt szó.""

HAZUG, GECI, IDIÓTA FIDESZES VAGY, MINT A TÖBBI.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.20. 22:27:05

@maxval balcán bircaman: "Van román államppolgársága is"

szintén te:

""Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Tehát egyszerre állítod, hogy van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2018.12.21. 05:53:04

@math0:

"Tehát egyszerre állítod, hogy van román állampolgársága, és azt, hogy nincs."

Sose mondtam ilyet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 08:31:53

@maxval bircaman balcán: "Van román államppolgársága is"

szintén te:

""Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Tehát egyszerre állítod, hogy van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 08:39:57

@maxval bircaman balcán:

Te írtad, hogy az erdélyi magyaroknak:

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"

szintén te írtad:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Mivel

S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak Magyarországon"

B és S:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."
S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak"

, ebből logikailag azt következik, hogy azt állítod, az erdélyi magyaroknak nem lehet román állampolgársága. Hiszen az erdélyi magyarok szavaztak, és ha lenne román állampolgársága, akkor B alapján nem szavazhattak volna (szerinted).

Azaz B-ből és S-ből logikailag következik

C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

B & S => C

Tehát egyszerre állítod, hogy

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"
C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

Azaz egyszerre állítod, hogy az erdélyi magyaroknak van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

Csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.21. 10:14:08

@math0:

Elmagyarázom, mintha óvodásnak mondanám...

A: A zsidók nem mehetnek be a moziba. Moziba csak mozijeggyel rendelkezők mehetnek be.
B: De én láttam zsidót moziban.
A: S jegy nélkül ment be?
B: Nem, volt jegye,
A: Azaz nem zsidóként ment be, hanem mozigyesként.

Ott követed el a logikai hibát, hogy azt állítod, mintha én azt mondtam volna, hogy a román állampolgárság megléte kizáró ok lenne a magyar választásokon való részvételre, pedig én nem ezt mondtam, hanem azt, a román állampolgárság nem jogosít fel a magyar választásokon való részvételre.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 10:52:39

@maxval balcán bircaman:

"A: A zsidók nem mehetnek be a moziba. Moziba csak mozijeggyel rendelkezők mehetnek be.
B: De én láttam zsidót moziban."

Ezzel a két állítással is ellent mondasz önmagadnak.

Megint csak azt látjuk, hogy egy autista elmebeteg vagy. A legegyszerűbb IQ-kérdésen elbuksz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 10:53:19

@maxval balcán bircaman: Te írtad, hogy az erdélyi magyaroknak:

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"

szintén te írtad:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Mivel

S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak Magyarországon"

B és S:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."
S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak"

, ebből logikailag azt következik, hogy azt állítod, az erdélyi magyaroknak nem lehet román állampolgársága. Hiszen az erdélyi magyarok szavaztak, és ha lenne román állampolgársága, akkor B alapján nem szavazhattak volna (szerinted).

Azaz B-ből és S-ből logikailag következik

C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

B & S => C

Tehát egyszerre állítod, hogy

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"
C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

Azaz egyszerre állítod, hogy az erdélyi magyaroknak van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

Csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 10:54:05

@maxval balcán bircaman: az eredeti állításod, és a többször megismételt állításod NEM EZ VOLT, többször megismételtél egy hamis állítást.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 10:54:44

@maxval balcán bircaman: Te írtad, hogy az erdélyi magyaroknak:

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"

szintén te írtad:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Mivel

S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak Magyarországon"

B és S:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."
S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak"

, ebből logikailag azt következik, hogy azt állítod, az erdélyi magyaroknak nem lehet román állampolgársága. Hiszen az erdélyi magyarok szavaztak, és ha lenne román állampolgársága, akkor B alapján nem szavazhattak volna (szerinted).

Azaz B-ből és S-ből logikailag következik

C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

B & S => C

Tehát egyszerre állítod, hogy

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"
C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

Azaz egyszerre állítod, hogy az erdélyi magyaroknak van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

Csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.21. 12:13:35

@math0:

Téves. Leírtam többször is: román állampolgár NEM szavazhat magyar választáson, csak magyar állampolgár szavazhat. Az meg irreleváns, hogy egy magyar állampolgárnak van-e román állampolgársága is. Hiába van neki, AKKOR SE román állampolgárként szavaz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 17:23:03

@maxval balcán bircaman: "román állampolgár NEM szavazhat magyar választáson, csak magyar állampolgár szavazhat. Az meg irreleváns, hogy egy magyar állampolgárnak van-e román állampolgársága is. "

a logika szabályai szerint ez így egy az egyben önellentmondásos. megbuktál az IQ teszten. az IQ-d nem éri el a 90-as szintet ilyen egyszerű ez. az olvasók 99%-a ezt felfogja. te egy autista elmebeteg vagy.

és a Fideszes szavazók pontosan ezt a réteget képviselik.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 17:26:09

@maxval balcán bircaman: ez tényleg olyan, mintha azt írtad volna, hogy nincs igazam, mert "2+2=5". lehet, hogy te azt hiszed, hogy mindenki elmebeteg, csak te nem, de a valóság az, hogy mindenki látja, hogy te vagy az elmebeteg. még a Fideszesek se állnak ki melletted, mert emellett nem lehet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.22. 00:08:13

@maxval balcán bircaman: Te írtad, hogy az erdélyi magyaroknak:

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"

szintén te írtad:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Mivel

S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak Magyarországon"

B és S:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."
S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak"

, ebből logikailag azt következik, hogy azt állítod, az erdélyi magyaroknak nem lehet román állampolgársága. Hiszen az erdélyi magyarok szavaztak, és ha lenne román állampolgársága, akkor B alapján nem szavazhattak volna (szerinted).

Azaz B-ből és S-ből logikailag következik

C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

B & S => C

Tehát egyszerre állítod, hogy

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"
C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

Azaz egyszerre állítod, hogy az erdélyi magyaroknak van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

Csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.
süti beállítások módosítása